تراختور
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

90/تراکتور در مسير قهرماني

روز جمعه شاهد يک بازي خوب و منطقي از شاگردان توني اوليويرا بوديم که با کسب سه امتياز خانگي و حضور در جايگاه دوم جدول رده‌بندي ليگ برتر همراه شد.

 يادداشت تراکتوري
تراکتور در مسير قهرماني
به قلم علي ابراهيميان
90: روز جمعه شاهد يک بازي خوب و منطقي از شاگردان توني اوليويرا بوديم که با کسب سه امتياز خانگي و حضور در جايگاه دوم جدول رده‌بندي ليگ برتر همراه شد. همانطور که انتظار مي‌‌رفت ملواني‌‌ها بعد از کسب پيروزي در داربي گيلان، با روحيه پا به اين مسابقه گذاشته بودند و مترصد فرصتي بودند تا با حداکثر امتياز تبريز را ترک کنند. نيمه اول بازي بيشتر به ارزيابي دو تيم از يکديگر گذشت ولي با آغاز نيمه دوم تراکتوري‌ها حملات گسترده خود را آغاز کرده و با حضور در يک سوم دفاعي حريف،‌آنها را در زمين خود محصور کردند. هر چند ملواني‌ها هم چند فرصت گلزني در نيمه دوم پيدا کردند ولي عملکرد خوب خط دفاعي تراکتور و واکنش‌هاي به موقع مهدي ثابتي باعث شد آنان در گشودن دروازه تراکتور ناکام بمانند.
جواد کاظميان بار ديگر در اين ديدار شايستگي‌هاي خودش را به اثبات رساند و نشان داد که علاوه بر داشتن تجربه، از انگيزه زيادي هم براي به نمايش گذاشتن توانايي‌هايش برخوردار است. او بارها با سرعت و حرکات با توپ خود دفاع حريف را به هم ريخت و تراکتور را در موقعيت گلزني قرار داد.
خط هافبک تراکتور هم در اين ديدار نمايش فوق‌العاده‌اي داشت و توانست با پاس‌هاي کوتاه و دوندگي‌هاي بي‌امان، هافبک‌هاي ملوان را براي دقايقي از جريان بازي خارج کند. تراکتورسازي با کسب اين پيروزي خانگي، روند مساوي‌هاي خود را قطع کرده و جاي پايش را در مکان دوم جدول محکم‌تر کرد. البته نبايد از فولاد و سپاهان غافل بود چرا که آنها هم مترصد از دست دادن امتياز توسط تراکتوري‌ها هستند تا خود را به رده‌هاي بالاي جدول برسانند. تراکتور بايد ديدار بعدي خود را برابر گهر برگزار کند و بعد از آن در ديداري خانگي برابر فجرسپاسي به ميدان برود. اين دو ديار فرصت خوبي است تا شاگردان توني اوليويرا با کسب حداکثر امتياز، آماده ديدار با استقلال شوند تا در اين ديدار مستقيم، صدرجدول رده‌بندي را از آن خود کنند. ضمن اين که تراکتوري‌ها در دو ديدار مهم ديگر برابر سپاهان و پرسپوليس نيز ميزبان خواهند بود و اين مي‌تواند TTها را اميدوار به صدرنشيني و حتي کسب مقام قهرماني ليگ برتر کند.
قطعا تراکتور مي‌تواند با اين روحيه برد طلبي و همچنين حمايت پرشور تماشاگرانش، در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا نيز از جمله مدعيان صعود به دور بعد باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس